SETKÁNÍ S ENTERPRISE

17. září 2011 v 5:54

Sobota 17.září 2011
Byl začátek týdne. Farmář Peter nám domluvil na pár dní náhradní práci na borůvkové farmě u Wendy, protože už u něj nemáme pomalu co dělat, než začne sezóna sběru. Proto nás taky čekají dva týdny volna = cestování :).

Wendy je příjemná starší paní s borůvkovým sadem, má obrovský barák, zahradníka a starého kozla, který jí na zahradě vyjídá do trávníku kolo, kam mu řetěz dosáhne. Dostali jsme traktůrek, vozík, káry a lopaty a dva dny jsme vozili hlínu a mulčovací kůru pod keříky borůvek. A tam jsme ji uviděli. Stála na zahradě, stará Enterprise. Barvy šedé, místy oprýskané s duchem starého korábu s nápisem na okně FOR SALE 2000$. Patřila synovi Wendy, který odjel na ostrovy hrát rugby. Bylo mu prý líto ji prodat, ale peníze se v zámoří hodí a tak tam stála a čekala na nás. Po pracovní době jsme dali zkušební jízdu. Ozval se bublavý zvuk, potřebné tůrování motoru a pomalým rozjezdem jsme se vyřítili na silnici. S pocitem, že jedeme tak stodvacet, ukazovaly digitální displeje poloviční rychlost. Jinak jela tiše a hladce. Má 8sedadel, které se dají rozložit na velké letiště, nebo zadní trojsedadla otočit naproti sobě jako v obýváku. V roce 1983 si potrpěli i na elektrické ovládání střešních oken a centrální zamykání, které už bohužel nefunguje.

Měli jsme týden na rozmyšlenou. Auto starší jak my, s blízkým časem rozpadu...ale jezdilo skoro 30let, tak teď nám může ukázat co je pořádný tramping.. Netrvalo ani den a plivli jsme si s Cubou a Kubou do dlaní na důkaz slibu, že ho koupíme.
A taky, že koupili.
Cuba včera slavnostně vytáhnul překvapení - pověsil na zadní sklo vlajku All Blacks - pry, že přece fanoušky All Blacks nevykradou, ne ?

Dnes Enterprise dostane registraci, pojištění a možná nové koberečky.
V pondělí (19.září 2011) vyjíždíme na dvoutýdenní cestování už jako dvě posádky:
TOYOTA ESTIMA 1993: Monča, Honza
TOYOTA HIACE 1983: Štambik, Cuba, W
Máme v plánu objet sever jižního ostrova a jít jednu z vícedenních tůr.

DEN S MRTVOLAMA
Ve čtvrtek jsme celý den házeli po poli chicken shit - kuřince, až jsme k večeru zjistili, že to nejsou hovna, ale spálené slepice. To když jsme našli v kupě postupně 4 mrtvolky. Na jejich počest udělali jsme jim hrobečky.

POSLEDNÍ DEN S KAPITÁNEM
Bylo to taky poslední setkání s kapitánem Waynem, protože ten po pěti letech končí svou kariéru v Aspara Pacific. Myslíme, že z rodinných důvodů. Zbyli jsme tak už jen my, nás pět. Za dva týdny se vrátíme na pole, začne se sbírat a pak přibude pár sběračů asiatů. Nepřekvapí nás, když budou z kempiku Stars and Rainbow.
Tak zdarec za 14 dní.
/další fotky v galerii/

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.